среда, 19 декабря 2012 г.

Афоризми про толерантність


Я не згоден із тим, що ви кажете, але за ваше право висловлювати власну думку  віддам своє життя  (Вольтер).

Не все те неправильне, що тобі незрозумiле (Григорій Сковорода).

Любов виникає з любові, тож коли хочу, щоб мене любили, я сам першим люблю  (Григорій Сковорода)

Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань (Стаття 34 Конституції України).

Людство бачиться древом: у кожної гілки своя пташка, у кожної пташки своя мова. а разом – древо. А спільно – хор (Дмитро Чередниченко).

Кожна людина – як літера в алфавіті: щоб утворити слово,
потрібно злитися з іншими (Осип Мандельштам).

Кожен вільний вірити, у що хоче.  Я тільки проти того, щоб змушувати всіх вірити у щось одне  (А. Азимов).

Я помітив, що тільки нерозумні люди хочіть, щоб усі були однакові. Розумні раді з того, що є день і ніч, літо та зима, молоді й старі, що є метелики та птахи, різнобарвні квіти й різного кольору очі, що є дівчатка й хлопчики.  А хто не любить думати, того різноманіття, що змушує думку працювати, дратує  (Януш Корчак).

ОЗНАКИ ТОЛЕРАНТНОЇ ЛЮДИНИ

ТОЛЕРАНТНА  ЛЮДИНА:

Ø  ДОБРЕ СПІВПРАЦЮЄ З ІНШИМИ НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА.
Ø  ГОТОВА СПРИЙМАТИ  ДУМКИ      ІНШИХ.
Ø  ПОВАЖАЄ  ПРАВА  ІНШИХ.
Ø  ПОВАЖАЄ  ЛЮДСЬКУ  ГІДНІСТЬ.
Ø  СПРИЙМАЄ ІНШОГО ТАКИМ,  ЯКИМ ВІН Є.
Ø  ЗДАТНА  ПОСТАВИТИ СЕБЕ НА МІСЦЕ ІНШОГО.
Ø  ПОВАЖАЄ ПРАВО КОЖНОГО БУТИ ІНАКШИМ.
Ø  ВИЗНАЄ  РІЗНОМАНІТНІСТЬ.
Ø  ВИЗНАЄ РІВНІСТЬ ІНШИХ.
Ø  ТЕРПИМА ДО ЧУЖИХ ДУМОК, ВІРУВАНЬ, ПОВЕДІНКИ.
Ø  ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ВІД ДОМІНУВАННЯ Й НАСИЛЬСТВА.

Комментариев нет:

Отправить комментарий